Helgen i bilder

Fredagen firades med mysig afterski på Parkvillan
Jag kände mig fin på väg till bilen i lördags..
Jag försöker ta en bild på mig i Lottas spegelglas..
Bilden fick jag inte roterad nu, men jag tycker jag var riktigt fin hos Kajsa på hennes tjejfest i lördags! Linnea stod bakom beslutet att måla mina läppar röda... :)
Man kunde prova skidor hos Extrem nere vid WM:6-an, det gjorde Andreas som var i Åre över helgen
Halvkul sikt i 1000-metern
Lite bättre längre ner...
Jag vill me va me på kort!
Efter ett tag kom Maya och joinade!
Jag var bara lite bitter sedan vi bestämt att jag skulle skjutsa Andreas till flyget, och det såg ut så här när vi åkte dit....
Helt ok helg!
(det blev också Dahlboms ett par gånger, Linda Bengtzing med tjejerna, fika med Robin och Kajsa m.m, men det har jag inte bilder på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0