Årets 8:e helg, eller: Lugnet före stormen!

Det har varit en bra helg!
Mycket snö i skogen!
Härliga sista strålar från solen i fredags..
Matilda visar lite sköna moves under fredagens sista skidskoleavslutning
Jacob visar mig appen Dermandar, som tar sköna bilder...
Oskar kan konsten att bära korv i Eliten, där Eliten hänger..
image description
Eliten i eliten..
Christoffer gör öl-reklam
Galna ögon, galet kul på Dippan trots att vi inte var så många..
Frida vill inte vara med på kort, men Christoffer dansar som alltid på beställning!
Systra mi är hemma hos mig och hälsar på igen! Igår åt vi middag med Linnea hon och jag, innan vi gick till Dippan.
Jag har kul med appar som andra kännt till i 1000 år, jag roar mig kungligt!

Kommentarer
Postat av: Mimmi Dahlström

Akta svanskotan bara om du testar snön i skogen ;)

Älskar dig!

2012-02-27 @ 21:56:44
URL: http://www.aventyrenso.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0