De senaste dagarna

Först och främst tycker jag det är skittråkigt att Therese har brutit knät... Hoppas allt löser sig på bästa sätt så snart som möjligt!


Idag fick jag spola fötterna varma i 15 min när jag kom in efter jobbet.. Så idag var det kallt...

Men! Här är lite fina bilder från senaste veckan....
Maya har flyttat upp och börjat jobba på apoteket i Åre, väldigt skojj! :))
Idag såg det ut så här på toppen, fantastiska molnformationer!

Vackert!
Nu ser man Halos var och varannan dag i Åre...

Puder i Tväråvalvet, skråade man till rätt ställe, som jag fick göra, fick man lägga några riktigt fina svängar, hur bra som helst var det i lördags!
Lycklig My!
Det blev en lat kväll som avslutning på en hurtig dag! Jag jobbade halvdag, sen åkte Maya och jag hem och gymmade, sen middag med smarrig lax och sallad.. Sedan dess har det mest varit film i soffan.. :)
Och nu ska jag sova!
Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi Dahlström

Så kul med ett inlägg!

2012-02-01 @ 23:04:24
URL: http://www.aventyrenso.se/blogg/
Postat av: Therese Olsén

Du är grym my. Jag följer Åre säsongen genom din blogg!

2012-02-06 @ 07:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0