F*ck you!

Riktar mellanfingret till den högre makt som bestämt att jag ska bli sjuk nu.
För att summrera har jag i år inte varit hemma en enda dag på grund av sjukdom. Jag var ledig en eftermiddag när jag kraschat på svanskotan och hade fått upp den typ i nacken när jag landade på en sten. Jag har kört folk som varit bakis till jobbet, medan jag själv aldrig någonsin varit bakis i skidlärarstället. Jag har börjat käka rätt, och inte gett upp på gymmet, vilket jag tidigare säsonger gjort ungefär i mitten av mars. Nej jag var troget där 5 ggr förra veckan medan jag kämpar med ett hederligt godislöfte.
OCH NU! NU blir jag sjuk, har halsmandlar stora som tennisbollar och svettas blod varje gång jag sväljer. Febern kommer krypande och jag får ont i huvudet så for jag böjer mig frammåt. But whyyyy??? För att jag firade säsongsavslutningen med att bada bubbelpool utomhus? Det måste jag väll tåla?
Shit vad jag är bitter, men när det är strålande sol, vindstilla och kallsnö på berget, då vill jag vara FRISK!
Så. NU har jag klagat. Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Mimmi Dahlström

Stackars liten....

Krya på dig fort! Det kommer mer lössnö och solen väntar på att du ska titta ut igen!

Sov bort eländet så går det snabbare <3

Älskar din min lilla gumma!

2012-04-18 @ 23:29:43
URL: http://www.aventyrenso.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0