Varvarsel for Åre i Jämtland

Smhi:

Prognos för SÖDRA NORRLANDS FJÄLLTRAKTER

Snöbyar

Under förmiddagen snöbyar, som klingar ut under eftermiddagen och då som högst någon plusgrad. Frisk västlig vind, som senare idag tillfälligt avtar. I natt klart eller halvklart och 5-10 minusgrader. Mot morgonen sydvästlig vind.

yr.no:



Jag vaknar ofta tidigt. Men ännu mer ofta väljer jag att somna om. Idag vaknade jag 06.30 första gången. När jag inte kunde somna om vid 06.50 gick jag upp.

Måste möblera om i bilen innan jag plockar upp mina föräldrar. Jag har två par skidor, två par pjäxor, en verktygslåda och en säck med 5 påsar grillkol i bakluckan. Men det ska nog bli bra det här ska ni se.

Det snöar lätt men med ett lätt molntäcke. Ser ut att bli en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0