Lördag i Tege


Mamma <3

Mamma och jag i liften i Tege


Bussen kom inte upp för backen...


Vi åkte med Christian och Helena


Och så Pappa såklart!

Jaghar filmat hela dagen med min (nya) hjälmkamera. Men jag tycks inte få filerna att funka än. Någon som kan hjälpa? Dessutom glömde jag hur det var man skulle göra. Tror jag har filmat en hel del liftåkning, och väldigt lite åkning. Ska se om det bli skillnad när man lägger upp det på youtube... Mycket spännande, lägger upp det så fort jag får till det! :)


Kommentarer
Postat av: Maya

min lärare i österrike hade samma problem ^^

2011-03-19 @ 17:24:01
Postat av: Helena

Tack för en härlig dag! :)

2011-03-19 @ 20:00:30
Postat av: Carro

My! jag längtar efter allt vad Åre innebär så himla mkt nu! Puss

2011-03-19 @ 22:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0