Lite bilder från idag..


Jag och Appe Älg är glada i Björnen ( Mamma, nu ser du ju hur mina arbetskläder ser ut)



Dansar på arbetstid



Coola killen (tack vare mina glajjer) och jag tog läskiga lastbilen ner till byn för att fixa microfonen, samt hämta grejer. Men mina grejer var inte klara, så fick snällt åka tillbaka...

Det var Ganska Så Nice väder idag.



Cissi och jag var på gymmet idag,(360 situps) och när vi kom hem hade Duvedstjejerna fixat middag hemma hos oss, korv-stroganoff.
Jag fixade dessert, semlor (De hembakta :))med och utan mandelmassa, samt vaniljglass med varma hallon och riven choklad till Gluten-Pilly...


Wille, Cissi, Linnea, Pilly, Carro och Frida..


Kanonsöta Carro!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jättefina var de ju dina nya kläder :)

Längtar upp!

Kommer nästa helg :) inte nu på fredag men nästa!

Puss & kram!

2011-03-10 @ 23:46:32
URL: http://www.aventyrenso.se
Postat av: Rastafarisuperpappa

kommer me!

2011-03-11 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0