Helgen i bilder

Vi spelade Galenpanna i fredags, sjukt kul! (Jag vann =D )



Vi var på Bygget i Torsdags och såg Oskar Linnros. Här, en suddig bild på mig och Linnea från Skidlärarlinjen :)


Grimas-time på Parkvillan - Fredag


Snyggbror - Fredag



Grabbarna på Parkvillan - Fredag



"TYST JAG TÄNKER!" Musikquiz på Parkvillan (Vi kom tvåa, till vårt försvar så lyssnar jag inte så mycket på Motörhead, och jag vet definitivt inte vad Def Leppards trummis har för handikapp. Eller ja, nu vet jag ju) - Lördag



Lillebror har alltid haft en förmåga att kunna somna var och hur som helst...

Och sist men inte minst:


Får man ingen tvätttid får man improvisera i badkaret, för att få rena underkläder!

Snart dags att ta på sig jackan och ge sig ut. Idag är det mulet, lätt vind, och knappt -3. yeey!


Igår var det konstigt väder hela dagen. Ena stunden var det strålande sol över hela dalen, 10 minuter senare såg jag inte ens tott, ibland inte ens skorstenen vid sjukhuset. Då är det dålig sikt vill jag lova!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0