Fint besök

I morgon får jag finfint besök. Mamma och pappa kommer med morgontåget och är här till måndag kväll.
Det får nog bli frukost på bageriet, innan vi beger oss upp på berget. Om allt går som vi vill, blir det baksidan i morgon. Då vi inte fick plats på Skistar Experience, kör vi ut själva. Helena och hennes pojkvän Christian ville också hänga på, så vi blir nog ett gäng. Vill ni haka på i morgon så samlas vi på kabin kl 9. 1000 pluspoäng om man har egen lavinutrustning med sig! Glöm inte det!

Just nu snöar det i Åre. Det var uppehåll i morse, sen började det snöa runt klockan 2-3.. Halt är det också överallt, eftersom det varit varmt de senaste dagarna... Jag som börjat bli glad över att det var torrt på vägarna. Jag får nämligen upp min longboard i morgon!

Här provar jag att åka longboard för första gången.. Jag undrar hur det kommer gå nu, eftersom jag mest faktiskt kört barfota...


Men när jag tröttnade och fick ont i fötterna gjorde jag så här i stället...Åh, sommaren känns så långt bort nu!
Men det blir najs med lite pow pow i morgon :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

KUL!! :)))

Ser fram emot morgondagen och hoppas på att SJ slår knut på sig och håller tidtabellen!!

2011-03-18 @ 18:21:33
URL: http://www.aventyrenso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0