Björnen Invitational och så mycket mer!

i
Jag tyckte det behövdes något för de lite äldre barnen i Björnen, så jag drog igång Björnen Invitational. Idag var första tävlingen, priser från Skistar Shop. Väldigt kul och uppskattat, och grymt coola kids. Dock var majoriteten av tricksen: Zero-spin double pole-grab...


Sprang på Nicke Borg i barnbacken, kusin Lina, du är hjärtligt välkommen upp den här veckan!


Planeringsmöte i Snöflingan....Jag jobbade länge på den frillan...

Senare kom det lite kids, vi pysslade lite, sen kollade vi på Aristocats!


Jesper visar upp senaste modet i Åre våren 2011


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hatar dig!! Jag ville ju träffa Nicke så jag

Kunde fälla honom i knäna och få han på rygg!!

2011-03-15 @ 03:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0