Åh vilken härlig dag!

Åh en sån härlig dag vi haft idag!
Jag började med att åka ner till Åre Skidsport för att köpa ett skärp till mina stora byxor.
Sen åkte jag upp till Björnen där vi riggade en tävling i solen.
Mycket skojj.


Det kan vara coolt med både glajjer och gogglar. Här ger jag bevis på det.



Glad kollega i solen


En till bild på mig, bara för att det var så bra väder och jag var så glad!!! =D =D =D

Jesper jobbade också med oss idag, men han var schysst och hoppade in för en lektion i skidskolan, sedan Cissis lunch blev bortbokad. Men jag trodde skidlärare hade skidor på jobbet?



Jag överaskade Fredrik med att få åka Zorbbollen, och så här glad/nervös var han innan.




Fastspänd och redo! Fortfarande lite rädd....



Jag är också lite taggad :D

Filmer från Zorbbollen:





Tyvärr råkade jag tydligen stänga av kameran mitt i, därav det korta klippet...Men grymt kul var det!!


Nöjd

Sjukt kul dag! Efter jobbet åkte jag till byn och speglarna på Vero Moda var så bra att jag kom hem med nya kläder. Trött på färgglada hoodies, nu är det dags att vara kvinnlig!

Åver and aut

Myran


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jättekul ser det ut :)

Blev man yr?

2011-03-15 @ 22:20:37
URL: http://www.aventyrenso.se
Postat av: Linnea

HAHA! Så jävla kul :D

2011-03-16 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0