Snö Snö Snö

Idag åkte jag till Granen och åt frukost med mapa, Maya och Sandrina.
Sen åkte vi till Björnen, Mayas skidor krånglade så jag och pappa åkte i Vargenbacken och filmade, skojj skojj.
Runt och åkte, lunch på Tyrolen. Skidor i Sadeln, najs.

Ner till Choklasfabriken, sen strosade vi runt på byn. Tror ev jag hittat jobbkläder nu, var inne på Peak och snackade lite med grabbarna, och tittade på alla fina kläder. Har lite svårt att bestämma mig bara. De färgerna jag vill ha är upptagna av andra företag i Björnen...

Vi gick till ICA och handlade, sen tillDahlbom, jag åt sushi, sjukt mycket sushi. Men lämnade ändå 4 bitar. Gissa hur många jag åt?

Sen gick vi ut på torget, och gjorde snöänglar, för det har varit storm och kommit sjukt mycket snö. Sen åkte vi hem och kollade på Jessica Alba i Into The Blue. Jag försökte få upp bilder o filmer men internetet på Granen var inte att hurra för. Vi kollade också på när inte mindre än 4 taxibilar fastnade i snön utanför Granen. De fick gräva loss bilarna, herregud.. Jag kör bättre än taxichafförerna. Tror ni jag hade problem att köra ut sen, när jag skulle hem? Skulle inte tro det va! Jag är grym!

Kom hem, backade in-ut, in-ut, in-ut, in-ut, i fall att. Gjorde lite space runt bilen, det blåser som faen. Det kom en bil, det fanns en lucka, men i den luckan var det en snöhög på en meter, så nej, bilen kom inte in. Jag gjorde det. Jag(och mest kanske min bil) är grym!

Nu ska jag sova, ska hämta gänget 9 i morgon, iväg på frukost och sen pow pow!

Pussokramskumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0