Kvällsskidåkning i Hamre

Igår hade vi tävling i Björnen, där man kan vinna sin vikt i glass! Hur nice är inte det? Synd bara att det var upp till 40 kg...Men kul var det i alla fall! I väntan på pistör, för att få en kälke och köra tillbaka materialet, klickade jag i Thereses skidor på mina kängor och åkte upp i Barnbacken.. Sen körde jag i High 5- banan ner och gjorde riktigt snygga svängar om jag får säga det själv. Det var riktigt bökigt att få skidorna på kant måste jag säga. Det kändes ungefär så där som det ser ut för alla ryssar och danskar när de åker skidor...Och de har ändå pjäxor på sig..

Igår kväll drog vi på kvällsskidåkning. Vi blev ett rätt stort gäng. Examensgruppen filmade, de som har uppåk tränade, och vi andra bara körde :)) Det var jättefint i pisten, vi var i Hamrebacken i Duved eftersom det är där kvällsskidåkningen är på tisdagar..
Jag träffade till och med min lilla fanclub i liften. Hörde ett glatt tjut och några ungar som skrek " Myyraaan!"
Så jag åkte och hoppade lite med dem också :))

Jag har inga bilder från kvällsskidåkningen, men så här kan det se ut i Åre på kvällen..:)) Rätt så mysigt :))

Utanför bageriet Grädda vid Åre Fjällby

Ikväll åker jag hem till stockholm, kommer ta flyget för att komma hem snabbt...
Blir inte hemma så länge, men har inte bokat hemresan än. Får hoppas att personalen blir frisk snart, det vore skönt att kunna vara hemma fredagen också..

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0