Duktig dag..

Idag har vi haft skattjakt med en miljon barn som deltagare, tävling och fackeltåg. Mycket lyckat, väldigt uppskattat.
Sen åkte jag hem och plockade lite, kollade på glee, somnade framför glee, gick upp, åt lite, stack till gymmet (1 ½ timme, skönt!) sen hem och duschade och dåsade till i soffan igen... Sen försökte jag hjälpa stackars Cissi med hennes nacke och masserade den vilket jag förr brukade vara grym på. Men hon hade fortfarande ont....Meeen det verkade vara en nerv eller något, så jag har nog kvar mina skills. Bara synd om Cissi som fortfarande har ont..Råkade sedan slicka på fingret, när jag hade masserat in Tigerbalsam..Sådär gott...

Nu har jag bakat två kladdkakor till skidskolan, freestylade lite på receptet, så vette sjutton hur det kommer smaka i morgon.
Men endå, så snäll (och ödmjuk tydligen) är jag!

Nu ska jag sova, nu nu nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0