Bildbloggish

En bild säger mer än 1000 ord, men ni får ändå en liten bildbeskrivning.. snäll är jag!



Jag har varit hemma i Stockholm sen i onsdags..Här är jag och pappa på kvällspromenad med Busan. (Pappa var för vacker för att vara med på kort)(Mer snö här än i Åre, surt, men nu regnar den ju bort hemma, hahah!)




Man kan INTE prova hjälm utan skidjacka, så mamma fick låna min. Här visar hon att hon i år lärt sig att kolla i kors (hon har på fullaste allvar inte kunnat det innan) Hon köpte den fräsiga hjälmen, fast hon har mycket coolare googlar hemma!
Det här är vad jag kom hem med....



2 par assnygga skidstrumpor, 1 par boxertrosor att ha när det är riktigt svinit kallt(95% merino-ull, hur skönt som helst) 1 mössa och en stickad blå tröja, allt från Kari Traa. Sen köpte jag lite skidfix-prylar också. Tröjan och valla-järnet fick jag av mor och far, tack! <3




Fina kusin Lina fyllde 20 strax innan 2010 tog slut, och igår ordnade hon med kalas, så vi var där och firade! Mycket skojj!

Det är alltid kul när man får rita på väggen, som hemma hos Lina t.ex! Skojj skojj!


 

Buffébordet blev plötsligt pingisbord, tänk att jag glömt hur kul det är! Sen försvann min kamera.. =((





Och här har vi hittat den igen!!! Tack Lina för en härlig kväll!

Nu måste jag packa ihop mina saker. Ner och hämta tvätten (jag tvättade inatt, när jag kom hem runt halv 3)
Jag flyger tillbaka till [Oh-Rey] ikväll igen, där vattnet förresten är ok. Det finns bakteriesmittat vatten i Åre Kommun, men det är i Edsåsdalen och Ottsjö, inte i Åre Björnen, Åre, Tegefjäll eller Duved. Bara så ni vet, fritt fram att komma och hälsa på mig ;)

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tycker det är så roligt att du låter dina bloggkompisar följa mina utvecklingssteg ;)

Älskar dig!/Mamma

2011-01-16 @ 20:44:39
URL: http://www.aventyrenso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0