Nu och då..

Ikväll var jag över hos min granne Anneli. Jag fick bubbel och lasagne, vi firade att hon numera är ledig!
Supersmarrigt med lasagne, som jag annars aldrig äter. Men Annelie är en mästerkock och jag är mätt!
På vägen hem (över gårdsplanen på Torpet där jag bor) pulsade jag i knädjup snö, det fortsätter att vräka ner. Alla ni som är lediga i morgon, njut! Vinddrivor överallt, och så mycket snöööö! Det är bra, det behövs! ca -10 idag, men det var najs, jag frös inte så farligt, hade pjäxor på mig när vi hade tävlingar. Ställde in fackeltåget på grund av hård vind. Det hade inte gått att tända en enda fackla..

Föreläsning efter jobbet, mycket intressant!

Köpte fäste till hjälmkameran idag, samt ett minneskort, 32 gb. Blir najs, nu ska här filmas!

Jag ska kanske sitta hundvakt på söndag, ska bli mysigt.

Köpte även lite grejer till personalfesten på tisdag, idag. Fortfarande kvarstår ju problemet med kläder...Men sånt löser sig alltid!

Har inga nya bilder, så här får ni ett par från förra året.
Grym dag!  Jag träffade Andreas i liftkön till 1000-metersliften. Ser honom längst bak i kön när jag nästan är framme och hör strax därpå:
"Ursäkta, får jag komma förbi, jag ska med liften."

Enda gången jag tolkade upp på toppen, här strax innan vi körde baksidan.



Härlig bild från en härlig dag!



Andreas hoppar på baksidan



Afterskin senare samma dag...

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0