muuusic

Igår kom alla på att vi skulle till Bygget. Det blidde förfest hos oss, mycket trevligt! Fullt ös med 98% skidlärare, även lite liftvärdar, och polare från Stockholm hann titta in en stund, skojj skojj!

Det blev till slut en massa folk, väldigt kul! :) Sen vidare till Bygget, när vi väl fått våra taxi-bilar...


Vad tjejer egentligen gör på toaletten.... ;)
Efter Bygget hann jag in på Dippan för att säga hej till Viktor med vänner, mycket trevligt. Fick till och med skjuts hem, Tack Douglas!


Funderar på i vilken ordning jag ska: Gymma, laga mat, power-nappa, kolla film, duscha m.m... Tills vidare/ jag bestämt mig, så kollar jag på den här otroligt sköna videon från en galen musikal kallad The Rocky Horror Picture Show:

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0