Gymmet..

Elin frågade idag på jobbet om jag ville med på zumba.. Det hade jag aldrig provat förr, så jag hängde på.. Vi värmde upp en halvtimme, sen vid 19 drog det igång med Celeste från Dippan. Det var kul, men inte riktigt min grej, kände mig för okordinerad. Men man blev svettig och trött så det var ju bra :) jag kände för att ta ut mig ytterligare, så nu har jag gymmat en timme, mest ben. Nu stretchar jag till enya och enigma. Här är en tappad bild på mig när jag stretchar mina överviga ben.. Ett litet skratt så på kvällen...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Zumba blir tydligen roligare när man lärt sig.

Är sugen på att prova för alla som börjat älskar det efter ett par gånger.

2011-12-14 @ 23:15:00
URL: http://www.aventyrenso.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0