Dagmar fluga mossa

.. Är de ord jag får när jag ber Julia och Josefin om roliga ord. Kul tjejer!

Igår åkte jag upp till Åre med Martin och Emmely, uppe runt 17.30. Kul sällskap, kul resa, kul att vara tillbaka!

Idag hade jag två skidlektioner i Björnen, sedan blev jag och Per bästisar med en massa folk på Max där Per bjöd på lunch som tack för skjuts till byn.. Sedan var det möte i värmestugan om jätteguidningarna vi ska hålla i vinter..

I kväll var det "obligatorisk" närvaro på Bygget, så hos mig är det tydligen förfest. Kom om ni inte river stället..

Och just det. Det snöar. A LOT. Typ jag ser inget, och sladdar med min stora bil. Snö snö snö!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0