Senaste veckorna....



Våga vägra sitta inne, oavsett väder! (Våga vägra bra hållning var ett annat förslag till bildtext)


VM-8:an, för dig som gillar att stå i kö!



En dag tröttnade vi på molnen och den slaffsiga snön, så vi åkte på annat sätt. Longboardsäsongen har startat!

 

Dags att ta fart nere vid skön. Dessvärra började det regna 15 min efter vi börjar, så det blev en kort session....

 


Maya leker papparazzi, jag leker cool, innan vi drar till Supper med Fredrik och äter middag


Efter århundradets mysigaste kväll på Supper drog vi till Parkvillan. Denna bild är dock från min och syrrans after-ski på Parkvillan veckan innan. Vi förtjänade glass den dagen..

En dag på toppen. Man måste ju få träna med sig lavinutrustning, här år årets Gräva-En-Soffa-Bild.

Inte mycket fotat de här veckorna märker jag nu. Vi har haft för kul för att fota helt enkelt!

Tusen tack Maya för 2 mysiga veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0