Jobbig känsla...

..i magen idag, inte långt kvar på säsongen nu. Jag vill inte åka härifrån, samtidigt som jag längtar hem till alla galet mycket.

jag har anställning till den 6:e maj, den 7:e maj har vi uppstart på Äventyrens Ö med alla nya guider(dock har första grupperna redan varit ute på ön!). Så det blir snabba puckar där i början av maj. Städar och packar bilen den 5:e, drar hem efter jobbet den 6:e. Det är mitt preliminära datum till alla er som undrar när jag kommer hem igen.. :)
heldag på ön, fan vad jag saknar det! Mitt paradis på jorden.

som det ser ut nu drar jag söderut över midsommar, så mitt traditionella midsommarpartaj blir första helgen i juli, hur fel det än låter. Men vi kör på sama koncept som förra året, och många ska vi bli! Eller hur????

Hanna, det känns inge bra nu..Bara ett par veckor kvar!! Men du är mer än välkommen hem till mig på din roadtrip.

Fan vad jag kommer sakna alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0