Jag brukar bara få räkningar...

 

Idag tog jag med mig mina saker och åkte med Anna till Fjällgårn. Vi satt på deras takterass i solen och fick sånt som vi ville få gjort, gjort. Det var hur skönt som helst, solen strålade och allt var underbart! Sen åkte jag ner och tankade för 960 kr, det var inte lika underbart... =P


Kom hem, skulle skjutsa Pilly till stationen men skjutsade henne till Tege, men där var gänget klara så jag körde henne till Duved i stället. Stannade hos Johan och Pilly och kom sen hem till Cissi, som verkade träna inför en audition för Hair i vardagsrummet.


Nu har jag suttit en bra stund med MovieMaker. Det är kul, men jag är inte alls duktig än. Jag vill göra en film med alla videor och bilder från säsongen.. Men det lär ju ta ett tag..


Nu måste jag verkligen gå och lägga mig!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0