Fredag i Åre

Idag tog jag med mig Malin på en mysig roadtrip till Rödkullen, sen drog vi ner till 8:an och hjälpte till vid JOI-hoppet. Vi satte bana och flyttade staket, och efter lunch skickades jag hem eftersom jag skulle jobba 17-22.
Hem, städade lite och sen tillbaka. Tjänstgjorde ikväll som hasare och käppflyttare i parallellen.
Här kommer lite bilder, det är mycket roligare :))


..heter eventet


...bakom kulisserna


...de fina banorna jag satte och hasade


...vändzon för skotrarna. Jag fick dock åka 8:an upp/störtloppet ner flera gånger, då jibberåkarna av någon outgrundlig anledning hade förtur i kön??

 


... det fylls på med publik..


Dagens huvudperson. ( Och Jon Olsson, nån snubbe? )

 


...testosteron i mängder på starten av Parallellen..



...weeeeiii, dags för puckel igen, för 12:e gången, kl 21.32



Gästrapps-helvetet såg ändå ganska mysigt ut....

Har haft en grym dag, solen har gassat och värmt oss, det var varmt och behagligt ändå till jag kom hem.
Nu har jag ätit, och funderar på om jag ska gå ut efter att jag duschat (!!)

Imorgon blir det lite jobb i Björnen vid 11, sen är jag ledig till 17.00. Då kör vi igen!
Ledig söndag och måndag, ska bli gött.. :))

Vem vet vad som händer??!
Puss


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jibberåkarna? De som tävlade?

Ya, antagligen. Kul bildkommentarer :)

Puss!

Tog du bort min kommentar om Doña Maria eller blev det något tekniskt fel?

2011-04-22 @ 23:39:13
URL: http://www.aventyrenso.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0