Movie Night with Myran

För två veckor sedan var mina föräldrar här. Jag premiäråkte min hjälmkamera då.
Jag måste lägga upp filmerna på youtube för att kunna kolla på dem, eftersom min kära, gamla dator är för seg för att kunna visa dem på iTunes, Movie Maker osv.

Så jag tänkte att jag lika gärna kan dela med mig av vad jag lagt upp, so far. Det enda som är synd, är ju att det är mitt huvud kameran sitter på, vilket gör att jag som skidåkande helhet aldrig syns.. :(

Ni får tyvärr nöja er med flera olika filmer, då jag som sagt inte får det att funka i Movie Maker. Men snart så, då ska ni få njuta av en långfilm, var så säkra!

Varsågoda, och njut! (Eller skratta)


Det här är först jag, sen Pappa, sen Kristian som kör i, vad jag fått förklarat för mig som: Solravin. Det var senare här vi knatade hela vägen upp igen, för att det var så skojj att köra här...



Här är jag igen, samma åk. Jag insåg genast att jag hade kunnat ta ännu mer fart och brännt på rejält. Luftfärden ser så mesig ut, till mitt försvar så hoppade jag rätt långt, men inte så högt över marken... =)


Anledningen till att jag piper till i början, var att det släppte ett liiiiiitet flak bakom mikna skidor, vilket gjorde att hjärtat hoppade över ett extra slag.. Och JA, jag vet att jag måste ställa om hjälmkamerans position på huvudet...

OOOOOOOOOCH för alla er som undrat! Ni som såg det här klippet:

och i slutet tänkte, vilket träd?



Kommer här, Behind The Scenes; Trädkrockningen!!

 Har jag sagt att jag är en otroligt talangfull och duktig skidåkare?

Nu tror jag bestämt att jag är helt frisk från magsjukan, ska nu upp och hjälpa lillasyster i Björnen, och sen, kanske, ut på fler, magiska skidäventyr!


Kommentarer
Postat av: Wow-Jocke

SAKNAR DIG!!! Älgarna ska ha fett med spö!!

2011-04-02 @ 23:32:11
Postat av: Helena

Haha den sista var bäst!

2011-04-03 @ 10:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0