Ett mer serriöst blogginlägg...

De flesta har varit lediga den här veckan, vilket inneburit många utgångar. För att inte vara värre har jag följt med ut, vi var ute i tisdags, trots att jag tyckte jag hade en perfekt sista kväll på bygget förra veckan.
Men allra bäst var endå igår, då jag fick följa med på skidlärarbanketten trots att jag jobbat på event.
Samling på kabin 18.30, efter bartömning på Parkvillan. Vi skulle ta buss, men istället går vi i högklackat upp till Timmerstugan. Tur att man tog med extraskor :))



Här är jag och Pilly på väg till Bygget :))


Bästa Anna och Cilla är tillbaka i Åre!


Gustaf förgyller livet för oss på Parkvillan och spelar musik



 Dags för skidlärarbankett! Fake-smile och fin i håret =P


Jag hittade Praktikant-Sandra :))


Snygga människor dras till mig...


..för jag är het!!


Jag och PJ igen :))


Sara och jag har rockat familjeveckor iår :))


Glada Sofia har förgyllt livet för mig i vinter :))



Dans på borden hör Timmerstugan till :))


Sandra och Emma på Event, det blir mycket skoter-och bil åkande!



Välkommen till Åre, Sveriges snö-mecka!



Alltid lika sexig, här i målområdet för Skutskjutet..


Köpte presenter på Chokladfabriken.. :))


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Då blir Papa Marshall glad då :)

2011-04-29 @ 22:13:14
URL: http://www.aventyrenso.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0