Tisdag

Spännande rubrik på en spännande dag.
Jag fortsätter på temat Smoothie. Så gott, så lätt, så lite disk! Mumma!
Och matlådan var ju bara så perfekt som det går, jag är så nöjd med mig själv.

Imorgon kommer Cissi, så nu har jag gjort plats i kylen. Vi har ungefär sjuttioelva köksskåp, så den biten är luuugn!



Vy från balkongen i morse:





Och så granen nedanför mitt fönster =) 



oooooch, när man inte orkar gå till gymmet innan de stänger, langar man fram mattan på golvet. Tack lillasyster för jättebra födelsedagspresent (yoga-set) Helt perfekt nu! Puss!

Nu har jag inga mer bilder!! Inte heller något jag orkar skriva om =P

Natti!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ser super mysigt ut!! Du får lära mig göra carbonara sen, jag försökte idag men blev inte alls lika bra som den du gör!!

2010-12-01 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0