Kallt!

Idag hade jag behövt skidglasögon och en gammal hederlig rånarluva när jag gick till jobbet, hu så kallt det var!
Hörde någon som sa att det var -23 i morse. Gissa vad snacket gick om, i fikarummet?

Parasiterna i Östersund är det ett par stycken som åkt på, låter inte så kul!

Igår kom Pernilla och Cecilia hem från Australien-resan. De hade hunnit avverka Thailand, Kambodja och Bali också, inte ett dugg avundsjuk! Men idag fick jag i alla fall tag på Pilly som berättade om hur bra de haft det, och snart kommer de upp till mig :)

Blev erbjuden att vara statist på en SLAO-kurs som går den här veckan, de utbildar skidpatrullörer. Man får spela offer, för att de ska få träna. Det gjorde vi på skidlärarlinjen, riktigt kul och lärdomsfullt!
Men har bokat in mig på pass ikväll. Plus att det är gaaaanska så kallt fortfarande, så är inte så sugen, tyvärr.
Mage-rumpa-lår-pass. Tänker vara först på en liten boll den här gången. Sist kom jag knappt upp, fick en för stor boll. =/ Men ikväll blir det till att satsa gärnet! Ska gå ner dit nu och värma upp lite. Sen ska jag npg hem och trycka ihop mina saker, har spritt ut mig lite i lägenheten. Fixa lite inför flickornas ankomst =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0