Lite bilder



Visst ser det äckligt ut?
Latmanna mat 1 portion
Stek två ägg med grovsalt och peppar
(I separat stekpanna) Stek färsk grönsparris, rödlok och sockerärtor (bara så det blir "mjukt")
Ha på grovsalt och peppar
Precis innan servering, häll på lite balsamvinäger
Ät och njut!

Min frukost idag, (nyss hemkommen från Stockholm)

En Mango, har typ blivit Säsongarnas Favoritfrukt i Björnen. Så gott!
Och så stekta ägg såklart...Har blivit min nya vana, galen i ägg!


Pappa, jag och Busan är ute på promenad hemma

Pappa visar grannarna vad han tycker om deras bilar...


Tjejerna i födelsedagsmössorna från mig =)


Kommentarer
Postat av: Maya

fin bild på dig!

2010-02-07 @ 23:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0