Oj oj OJ va Fräscht!

Hej och hå i lingonskogen!
Det var ju kanske inte går jag skrev här senast.
Lite på grund av att jag jobbat som en gnu i flera veckor...

Det var i morse -28 grader utanför mitt fönster.
I lördags var det -30. Och det blåste ca 17 s/m. Och jag hade en 4-år gammal flicka i 2 timmar. Jag tyckte synd om henne. Men vi gick in mycket...

Vi har åkt massa skidor, varit ute och dansat, vi har haft tjejkvällar, jag har bakat äppelpaj, jag har lärt folk åka skidor, köpt en jättefin t-shirt, hoppat från fönstret ner i snön, börjat virka mössa, lärt mig nya grejer på gymmer o massa massa mer.
Sånt gör jag i Åre!

Mamma mms:ar bilder från St Kitts, Karibiska Öarna... Tråkigt värre. En apa har snott hennes glasögon som i Synsam-reklamen. Det tycker jag var riktigt kul!



Vi hade Rock-tema på vår Personalfest. Här är jag och Johan party-redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0