Det snöar i Åre!

Jag blev jätteglad när jag kom hem till Stockholm i förra veckan, för att det snöat så mycket.
Men när jag kom tillbaka till Åreblev jag ännu gladade, eftersom det snöat apmycket här med. Det snöar just nu!
Jag börjar klockan tolv, och sov därför ut...
Från min plats i soffan, ser flingorna på andra sidan fönstret ut att vara:
Lätta
Fluffiga
Ganska stora..Det skulle kunna bli ett småmysigt puder idag i barnbacken, där jag ska jobba på en familjetävling.
Jag jobbar familjeveckor den här veckan...Mysigt! Igår grillade vi korv en timma...Jag luktade ine hallonmuffins efter det, kan jag erkänna.

Lite snöbevis från Åre senaste dagarna, här nedan min bil innan jag sopat av den...




Helt ok ställe att bo på halva året! =D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det har verkligen snöat jättemycket mer än när vi var där under jul/nyår!! JÄTTESTOR skillnad! Kanske märker du det inte som är där hela tiden? Men bilderna gjorde det tydligt.

Puss & Kram

2010-02-02 @ 11:39:24
URL: http://www.wwwaventyrensose.blogspot.com/
Postat av: Maya

okej... jag är typ smått avundsjuk på dig!

det var så kul att träffa mig igen!

2010-02-07 @ 23:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0