En helt vanlig helg i Åre...



Igår morse hängde jag och Helena med Skistar Experience på Baksidan.
Jag har koll, men nu är det dags att ha Stenkoll på Åre..Alltid bra att hänga på Rasmus då!


 
Helena i blåsten..


Sen hamnade vi i Susabäcken..


Helena i en ränna


Sen åkte vi och tittade på Puckel-finalen


Det var massor med snygga människor där!


Sen kom Annelie hem till mig på middag

Smarriga tjejer äter smarrig mat



Sen kom Helena och de holländska journalisterna, och myste med Nellie och åt kladdkaka


Sen gick vi ut, Dahlboms och Bygget. Men inte så mycket bilder därifrån...


Offpist-clinic med skidskolan, idag på förmiddagen.
Emelie och Cicci har just för första gången förtjänat ett åk på baksidan genom att gå till toppen. Elin undrar om hon fått januari-vatten från Östersund, men du kan vara lugn vännen, jag tog det ur kranen i morse!


Emelies och Sara spanar..



Cicci och Malin. Från Malin hördes glada tjut hela vägen ner till Tott, det var jättefint där idag igen, trots vinden!



Lunch igår med Helena på Timmerstugan. Det hade vi förtjänat efter ett åk på baksidan, och två åk på sidan av Svartberget och ner i susa, följt av en av rännorna.

Allt som allt, en mycket trevlig helg! Nu sitter jag och äter matjesill, potatis och gräddfil med gräslök i.

Mer bilder på facebook.

Nu ska jag njuta av söndageftermiddagen, så lugnt jag bara kan!




Kommentarer
Postat av: Lillasyster Annelie

Gah.. blev næstan lite rædd dær nær jag læste "sen kom Annelie på middag" ;) Myshelh du verkar ha haft søtisMy<3 SAKNAR DIG!!!!

2011-03-14 @ 16:32:06
Postat av: Rastafarisuperpappa

Fixa nu bra väder till nästa helg!

2011-03-14 @ 22:27:18
URL: http://www.aventyrenso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0