Tack Anna!

Grym dag med mina duktiga medarbetare Sara, Fredrik och Sofia. Jag köpte glass till de som var i skidskolan, shopen och liftarna vi höll till i.

Efter jobbet drog jag till byn och hämtade upp Anna som kom upp idag.
Vi drog hem, pratade, pratade, pratade, åt popcorn och drack vin medan solen sjönk bakom fjällen.
Sen lagade vi, såklart, spaghetti carbonara á la Vapiano. Nu när vi ätit, och Anna pratat om hur mycket hon trivs med att plugga, har hon övertygat mig om att söka utbildning i höst. Något jag verkligen inte tänkt göra. Men, som hon sa, för att få studentleg och för att kunna gå ut med henne i höst, har jag nu sökt filosofi i höst.
Är ni glada nu föräldrar? :)) Men som sagt, detta blir nog mest för att kunna crasha Juni och Anna och deras roomies, och kunna gå ut med dem :))

Tusen tack Anna för hjälpen. Det tog ju iofs 5 min. Och Anna gjorde allt. Fick en känsla av att hon varit inne på den hemsidan förr...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Yihaa!! Vår familj ska få en filosof!! Ska bli spännande att vända och vrida tankar tillsammans med dig :)) Ska du plugga på heltid? Och var tänker du jobba som filosof när du blir stor ;)

2011-04-14 @ 22:45:29
URL: http://www.aventyrenso.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0