Lite bilder från senaste tiden...



Tacokväll med Cissis geniala charader hemma hos mig, Pilly och just Cissi..Alla från vår klass på skidlärarlinjen, som nu är i Åre. Och Cissi och Elin. Men de hör lixom till :)) Måndag kväll Lägg märke till "granen" i hörnet!



Jesper fyllde år i tisdags och vi firade honom på Carins Krog! Lägg märke till min fina present...




Fredrik och Tessan ville också fira Jesper :)) Lägg märke till Fredriks fina klocka..



Morgon-Clinic med skidskolan 07.30(mööörkt ute), PF i stora skärande svängar, Jesper och Rasmus väntar på att få PF i Björnenbacken. Lägg mäkre till ljusen från Björnen i bakgrunden.




Aaah, tom, nypistad backe, helt för mig själv. Lägg märke till den vackra morgonhimmelen..




Vår maskot, Appe Älg, har fått en smått deformerad son. Lägg märke till Rasmus rosa skidlärarmyxor på väggen, han tvättade de vita byxorna med den röda jackan..

Nu är det middag med Pilly och Cissi. Champinionsås med pasta tror jag...Måste alltså lära mig äta champijoner..Champinioner championer...vafa, heter det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0