Kvällen

ja, jag åkte alltså ner till bilen, och sen åkte jag och lämnade tillbaka två par skidor. (Crusade till Åre Skidsport, och Dynastar:en till hyran)
Sen hem, in i duschen, upp med blogginlägg, upp med bilder på facebook. Sen ringde jag Anneli, som kom över på ett par glas vin medan jag värme matlådor. Snackade och drack vin i en timme, sen gick hon. Jag babblade i telefon lite, sen ringde jag Malin. Malin, Cissi och Cilla skulle till Dahlbom, så jag gick ner två våningar.
Sen drog vi till Dahlbom. Var där till för en halvtimme sen, då de ville dansa, så vi gick till Bygget. Men att betala 120 kr för en halvtimme kändes ovärt, så vi tog taxi hem. Mer värt.

Nu sitter jag här och lyssnar på bra musik. Men någon loggar in på min Spotify hela tiden, så musiken bryts, inte ok!

Sugen på att se Solsidan eller Glee, eller HIMYM eller nått...Kanske en annan dag.

I morgon ska jag vara hundvakt på förmiddagen...Blir mysigt!

 



Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jättefin bild! Den har jag sparat :)

Blåser det på toppen idag?

2011-02-13 @ 11:17:59
URL: http://www.aventyrenso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0