Kul dag!

Nu har jag suttit i möte hela förmiddagen. Mycket givande, satt med mina chefer och jag har tydligen skött mig bra med personalkostnader m.m. Skönt att höra, jag var lite stressad på den punkten.

Vi snackade om kommande event uppe i Björnen, känns riktigt skojj!
Nu blir det mycket jobb framöver, jag ska vara med på world cup:en och hasa och lite sånt. Det är grymt kul att vara innanför näten och hjälpa till. När vi pluggade, var det nog en av de roligaste veckorna på skidlärarlinjen, att hjälpa till på Damernas World Cup finaler i Åre. Ska bli kul att göra om det, med roliga människor!


Jag ska nog också få hjälpa till under v 16 på kvällarna, när jag är klar med mitt i Björnen. Vore kul, få komma in till byn och jobba lite, med de större eventen...Sånt som övriga event-gänget jobbar med. bara nervös för att välta, om jag får köra skoter. vet X antal som gjort det förr =P

Känns konstigt att sitta och planera de sista veckorna på säsongen..Halva säsongen har gott, nu är det vår-delen kvar, det ser jag fram emot. Vi inledde den redan i helgen, det var gött!
Har anmält mig till Red Bull Homerun nu, gör det ni med! Läs mer här!

Nu ska jag jobba vidare, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0