Idag skippade jag Östersund...

Pilly, Cissi, Erik, Elin och Duvedsgänget åkte till Östersund idag för lite shopping. Det var tänkt att jag skulle med, men hade då inte hunnit lite saker inför i morgon då jag ska grilla korv för alla nyanlända utanför Skistar Shop i Björnen, så därför stannade jag hemma. Jag kommer jobba sön, månd-sönd,månd-fre så jag kände att jag behövde få åka lite skidor idag, trots att det var svinkallt.
Men det var inte så farligt när vi väl kom ut, Fredrik, Johanna, Erik och jag. Johannes och Per anslöt senare i Sadeln. Vi åkte ner till 6:an och jag åkte kabin för första gången för säsongen. Sen skråade vi ut från tusenmetern och åkte ner i Östra. Det var väldigt uppåkt överallt, men väldigt fint. Det låg ett par dm puder ovanför östra, även om det som sagt var väldigt uppåkt. Mycket fint!

Sen gick vi på After Ski på Carins Krog där Jesper, Fredrik, Per och Lisa spelade. Sen åt vi pizza där. Mycket trevligt!


Glada syskon


Dimmigt på toppen


Lite snö hade vi allt..Men som sagt, uppåkt...


Fredrik vid östra


Jag vid östra...måste ju ändå få vara med på nått kort...=)


På långt håll, Per, Johanna och Johannes

Mycket fin dag!

Nu är det tydligen dags att åka till Werséns snart, Rebecca och Fiona spelar. Jag har inte så bra koll, men alla andra är taggade till tänderna!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

En av dem, vet inte vem? Är dotter till min kompis Marianne Scheja. Var de bra?

2011-02-20 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0