För alla er som undrar

vad man gör på en världscup som funktionär och hasare, kommer här lite informazione:
(Jag kan ju dra mitt schema)
Söndag: skulle vara på plats halv 8, gick upp halv 7. 06.45 får jag höra att det är 07.00 som gäller.
Stressad, hinner jag dit till 07.05. Får då höra att 07.30 gäller igen.

Vi kör sen upp, hasar banan en gång, får info. Upp igen till start, men inser snart att vi får vänta. Vi åker ner till Café Olympia, eller Åre Ski In som det nu så käckt heter.Sen upp igen. 09.55 ska vi vara på plats. förste föråkare åker 10.20. Tiden mellan 09.55 och 10.20 fördrevs bland annat så här:



Stay tuned for another episode of "Lilla Världscupen".

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0