Årets bästa dag!



Jag är otroligt avundsjuk på de som var lediga idag. Årets bästa dag, bästa dagen på flera år, så går snacket idag på Parkvillan, när vi samlas efter skiddagen... Richard med flera hade pumpat puder i Huså, där de öppnade för bara det sällskapet. Så snälla de är i Huså!

Själv har jag jobbat hela dagen, men lika glad för det är jag. Det har varit en väldigt klar, kall och vacker dag!

Efter jobbet gick jag till Carins Krog på afterski, och efter det åkte jag ner till Parkvillan, där jag träffade på trevligt sällskap. Nu sitter jag nyduschad i soffan och myser, och ska nog strax gå in till grannen...



Vyn från mitt fönster, när jag åt frukost i morse...Stora drivor med snö på isen, så vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0