tuuuursdaaag kväll (datorn dog, lägger upp det nu)

Hej hej och hej..
Jag är jättetrött, ska fatta mig kort..
Idag hade jag vääldigt svårt att få igång bilen, det har aldrig hänt förr. Förra vintern hade jag motorvärmaren på typ hela tiden, men nu har bilen stått oanvänd någon dag, så det tog ett tag att få igång den. Plus ca 10 min för att skrapa ut- och insidan av rutorna. Den bilen är för stor ibland. Jag ska lämna nyckeln här uppe, så får tjejerna köra runt med den lite. Tänkte stå på Robins plats i garaget, men tror inte den kommer in där. För hög. Robin och jag åker mot flygplatsen runt 14.00 i morgon. Hemma runt 17.15. Blir nog bra det. Längta hem. Möte på lördag, sen ledig söndag och måndag. Emelie ska ha hejdå-fest på lördagskvällen, ska försöka hinna dit efter julbordet jag ska på..
Jag vill baka också, men familjen, på söndagen. Ska bli mys. Fick en liten present idag, den ska jag ta med mig hem och ge till mamma och pappa :)

Idag har jag suttit i möten, fixat klart lite grejer, lärt mig hitta till Recept, varit i Björnen, njutit av snön, fått ha bilen på värme, tränat och fikat hos Malin med M.

Cissis familj kommer upp över jul och Pilly åker hem till sin. Jag är grym på att göra köttbullar, någon som vill fira jul med mig? NU blev jag deppig, gonatt

Kommentarer
Postat av: Mimmi

VI vill fira jul med dig ALLIHOPA!!!

Kom ner!!!

Puss - älskar dig!!!!

2010-12-07 @ 23:22:17
URL: http://www.aventyrenso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0