Dag II Red Bull Crashed Ice

Jag vet inte riktigt om jag förstår vilken tur jag haft. När jag sökte som volontär hos mina vänner Carro och Martin sa jag att jag ville ha det roligaste jobbet. Jag fick jobba ned artisterna vilket jag är riktigt glad över. Mitt jobb har i stort sätt gått ut på att se till att de har det bra och att de kommer i tid ill soundcheck, spelning och lunch/middag. Så vi har ställt i ordning loger och fixat runt scen. Men de har ätit och spelat har jag i lugn och ro kunnat äta lunch och titta på eventet. Vi jobbade visserligen mellan 9.30-23.40 igår men det var bara skojj! Kommer hem, byter om, får skjuts ner till Holiday Club, där kön är mardrömslång, full med fulla 18-åringar som tränger sig. En okänd efterfests-arbetare ser att jag har mina jobbbrickor på mig( halvt för att se cool ut, halvt för att se om man kommer in) och släpper förbi mig före kö och vip-kö, jag lägger ifrån mig jackan och går och tar en öl... Träffade Anna på toppen av den förtjusande trappan inne på arenan och får höra om hennes härliga tid som volontär... Vi konstaterar att det varit en riktigt härlig helg och tävling... Resten av kvällen spenderar jag dansandes med härliga, glada människor, medan jag tänker på vilken tur jag haft :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0