Updatestateofmind

Jag är trött, hostig, separationsångestfull, hemlängtig och glad.
Jag är glad för att jag har haft en sjuk bra säsong.
Jag är trött för att jag ännu inte slutat jobba. Sista mötet idag, jobbat hur mycket som helst den här veckan. Eller, inte äverdrivet mycket mer, men många tung lyft och bla bla bla.
Separationsångestfull för att jag kommer sakna sällskapen, situationerna, folket. Jag vet ju att jag kommer träffa många i sommar, men vi kommer sällan sitta hela gänget på Supper igen. Men vem vet, vi kanske drar till Supper i Stockholm i stället :) Igår var jag, Erik, Malin, Elin, Adam, Cissi och Sara på Supper, deras sista kväll...
Hemlängtig är jag..Mycket..Saknar alla fina människor hemma, familjen, vänner, hunden, min säng, ön..Åresjön är nu nästan helt fri från is, och den blå vårhimmelen speglar sig i vattnet.. Det får mig att tänka på ön, när jag vaknar där ute varje sommarmorgon, några meter från vattnet...Blääää, jag vill dit nu!
Hostig...jaa...jag är lite torr i halsen bara :))

Nu ska jag strax skjutsa Pilly ner till Stationen. Hon ska hem nu. Men Johan. Men de ska bo grannar med mig, i Täby ska de bo...Så jag ska terra dem hela sommaren :))

Bilder kommer snaaaaaaaaaaaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0