Sista inlägget här..

..för nu är våren kommen och jag är hemma i Österskär igen!
Jag åkte hem i måndags kväll, hemma runt 2 på natten.
Har rensat, städat, packat upp och städat igen. Nu känns det som att allt är på plats!
Igår kom Malin, Cissi och Sara förbi på fika, och hämtade sina saker som jag kört hem åt dem från Åre.
Sen drog jag på kvällen in och hämtade Fredrik, Sam och Juni som kom från Uppsala. Hem till Juni för lite husesyn i deras omgjorda lägenhet, sen hem för middag, innan vi drog hem till Johan som fyllde år. Hela gänget var där och det var grymt kul att träffa alla igen! Som jag saknat dem...!
I morse drog vi ut till ön för uppstartsdag med personalen, eller den delen som hade möjlighet att komma :)
Nyrekryteringar var för i år bara Åre-folk; Adam, Fredrik, Jonas och Jenny :)


Äntligen får jag komma ut till ön igen!


Klart vi ska äta strömmingsmacka när vi kommer ut :)


Koncentrerade under presentationerna...


Rundvandring på ön, t-shirtväder! Det har aldrig varit så myckt vitsippor ute på ön som i år. Jag svävar på moln :)


WOW, man kunde tydligen göra bilderna större här, det märkte jag NU. Lunchpaus i Campen...


Min coola pappa kör oss från jobbet...



Jag kommer forsätta skriva här: http://myranpaon.blogg.se/ så kika in där ni så ska jag försöka vara lika duktig (?) som jag varit i vinter :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0