The Brother is in the building!

Ma brother from da same mother is here!
Jajjamän, Max har kommit hit nu, och Ralph också för den delen!
Så nu sover det två glada tonårspojkar i mitt vardagsrum.

Igår var vi på Bygget och såg Oskar Linnros. Jag tror jag kollade en låt. Sen gick jag och köpte en sprite. Igår resonerade jag som så, att det blåser storm i Jämtlandsfjällen, och då kör jag hellre till Bygget och hem, och så slipper vi alla löjliga taxikostnader.

Budget utgång:
Inträde trots bygget/skistarkort:120:-
Garderob:                                        30:-
Sprite:                                              32:-
Red Bull:                                         40:-
                                                         222:- Vilket är detsamma som en ihopfällbar Samsung kostar nu, enligt Elgigantens tv-reklam. Jag hade alltså kunnat få en übercool telefon igår, i stället för att gå ut! Men lätt värt det, vi gick wild and crazy och körde skidlärardansen, eller DansenCissiOchPillyLärdeSigIThailand-dansen, på dansgolvet igår. Väldigt skojj! Tack Emelie, Linnea och Ida!


Brushaaaaaan...


...och hans storasyster i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0