Snöstormen

som de pratade om igår, verkade komma nu. Nu ser jag inte ens skorstenen vid sjukhuset, och då ser man inte långt... Vi kanske får tänka om, vad gäller färdväg idag...

Här är det lilla blåmärket jag fick förra veckan när jag satte mig på rumpan i susabäcken, och fick höger skidkant på vänstra knäts högersida...Alltså inte det knät jag vred igår..=P


Jag har inte världens bästa kamera i min ägo, men man får ju i alla fall en bild..Men frukta inte, jag är vid gott mod!


En annan liten skönhetsfläck på min fantastiska kropp. 12 cm ärr tvärs över magen, sedan X antal operationer i magen och ner i ryggen. Mumma!


Jag måste säga, att nu när jag själv ser det på bild, inser jag att det ser bättre ut än det gjort på länge.
Förr var det längre och lite bredare.
Visste är det sjukt sexigt? Men hej, alla har vi ärr!! När jag åker till Australien kan jag säga att det var en väldigt noggrann haj.

Nu slipper du ju också bli förvånad, o du framtide man. För jag antar att alla i hela världen läser min blogg vid det här laget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0