Jahaa...



Ja. Ikväll var det rea på Åre Skidsport. Jag gick dit för att köpa en lila sweet-tröja med orange-a detaljer/dragkedjor. Hittade den, halva priset på alla kläder. Var väldigt nöjd. Hittade fleece-shorts att ha när det är kallt. Sen blev jag sugen på en chock-rosa poc-hjälm, men kom på att jag då skulle se ut som en boll med mitt runda ansikte...Sen... SEN gick vi upp på ovanvåningen, ni vet, där skidorna står.......Mycket om och men, numer är jag stolt ägare till ett par SCOTT Crusade, 170 cm. Japp. Det sved när jag drog kortet, men det var faktiskt första gången jag köpt skidor själv. De fina Fisher Progressor 9+ jag har fick jag i julklapp av mina underbara föräldra. Jag har varit otroligt bortskämd av dem, och nu var det dags att köpa något dyrt till mig själv. Jag har frysen full med mat, det är 3 veckor kvar till lön..Det bör väll inte bli så jobbigt? Dags att börja leva som en säsongare på riktigt. Lägga pengarna på lagg i stället för lunch.

Eller vad säger ni?


Mina! (Fast nya, inte testskidor!!!)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Bra prioritering Mysan <3

GRATTIS till nya skidorna!!

Älskar dig!

Mamma

2011-03-26 @ 00:29:20
URL: http://www.aventyrenso.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0