Fina du..


Powertalk med Martina i en halvtimme, just vad jag behövde! :) Underbara människa, vad skulle jag göra utan dig? <3



Dagboken är dessutom helt slut nu. Varenda sida är full av kladd, nu är det dags för nästa :)



Hmm, en av dessa blir det....What to do, what to do?


Anledningen till att jag sitter inne en fredagkväll, förutom att jag måste upp 07.00 i morgon för att hämta mor och far, är att jag gjorde illa knät idag. Jag vet inte hur illa det är, jag kan gå på det och så men det gör jäääv-jätteont.

Jag satt på knä på barnavslutningen, hade en unge i knät som jag blev kompis med igår. Lutade mig lite åt vänster, och får typ sendrag runt höger knä och i stort sett runt hela benet. Lutar mig mer åt vänster för att kunna räta ut på benet, flyttar bort ungen på snäll sätt, och rätar med stor svårighet ut benet. Då knakar det till, som ett "klonk"-ljud och det känns som om det hoppar till inne i knät. Det gjorde rejält ont och jag kunde inte röra knät på en stund, fick som kramp. Sen behövde jag hjälp att ställa mig upp och det tog en stund innan jag kunde stödja på det. Men nu kan jag ju gå på det så det bör inte vara några problem? Nu känns det konstigt från höften och ner, som om man skulle behöva dra till något eller så. Känns som träningsvärk så det måste vara något med musklerna i benet...Hm hm hm. Hoppas det blir bättre till i morgon, är så taggad på att åka!

Men ska nog kila in till grannarna och dricka vin tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kan du inte kolla med Tomas? Ring och fråga om han jobbar ikväll.

Hoppas det inte är något allvarligt gumman!!

Att det drar i höften kan vara ett tecken på muskelsträckning.. Smärta som flyttar sig så är ibland det. Känner du ingen däruppe som är duktig sjukgymnast som du kan fråga också?

2011-03-18 @ 21:07:00
URL: http://www.aventyrenso.se
Postat av: Maya

Ta dem mittersta!!! den fick du av mig! <3

2011-03-19 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0