Livet i solen


Coola kids i Björnen!


ICA Skicross-tvillingarna


Solnedgång utanför fönstret..


Justerar hårfärgen lite på Åresaxen..



Glada Myran


Vi har många barn i Björnen, både stora och små. De vill alltid göra rätt inför tävlingarna..Och ibland blir det:


Detta var alltså i onsdags, men datorn ville inte riktigt vara med mig då, så nu får ni det nu istället :)

Igår var en rolig dag. Jag fick för första gången köra skoter på arbetstid, min lycka vad gjord!

Jesper fick köra en guidning igår, så jag och Fredrik var själva. Vi riggade tävlingen med två slalombanor, plus en massa nya flaggor, och dessutom den nya ljudkälken, på 45 min. Sen riggade vi ner på 25. Vi har stenkoll nu. Grymt duktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0