Slask-åkning i Januari....

Mina damer och herrar, jag la ju tidigare ut en film med stora fluffiga flingor från igår kväll.
Men idag, i januari, har det TA MIG FAN regnat i Åre. Jävla piss säger jag bara!

Jag och Anneli stack ut i morse, tog några åk, mest för att vi borde. När jag vallade förra veckan hade jag bara kvar valla för 0-10 plusgrader eller vad det är, och tur var väll det! För det har varit upp till 2 plusgrader idag. Jag såg många som kämpade med att få upp fart idag.
Vi åkte till Buustamon och delade på en Club Sandwich, riktigt gott må jag säga!





Vi tog oss ett liiiiitet glas vin också, även om jag är väldigt mycket emot att dricka i backen!!
Men vi satt där en bra stund, så det kändes lugnt sen..

Sen tog vi några åk till, bland annat i 8:an men där regnade det så mycket att man blev ledsen.
In på Åre Skidsport och fixade pjäxspännena, sen hem och värma sig!

Nu när jag är hemma och ska bli varm och mysig igen lyssnar jag på den här underbara låten:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0