På väg tillbaka

till Åre. Nu sitter jag på bussen från Östersund. Det snöar jättemycket! Det är så härligt att se, speciellt när det var 3 plusgrader och regn på Arlanda...Det är nu en ganska härlig kväll med andra ord!

Jag drabbas ofta av flygrädsla nu, har varit så de senaste 4 åren. Så fort det blir turbulens, eller planet sjunker utan, av mig veteligen, en bra anledning, då blir jag nervös. Men! Det gick ju bra den här gången med!

Nu ska jag hem, äta mat, packa upp, och sova!

Min nya tröja är jättemysig, har den på mig nu :)





En annan härlig kväll, första eller andra kvällen i Biarritz, i somras.
Vi gick ner lagom till solnedgången. Det här var första gången jag provade att surfa...
Så jäkla najs kväll!

Kommentarer
Postat av: Troyalma

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-11-28 @ 08:12:44
URL: http://troyalma.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0