Lite mer bilder....





Jag råkade välta ett skåp med mina trottoarpratare..



Jag gjorde fruktsallad till Pernilla när hon var sjuk. Hallon, blåbär, mango, sharonfrukt, kokos, banan, vindruvor var vad jag hade hemma..



Gulligaste paret! Appe Älg möter finsk lapphund...(Appe hade krympt i tvättet dagen, hunden är en valp..)



Skattjakten avslutades i soffan....Gött...




Jag bakade kladdkaka till alla skidlärarna...(Tog ut dem 00.45 ur ugnen, kvällsryck)




Skidlärarna Jesper, Per, Lisa och Fredrik körde afterski på Parkvillan i går.. Mette var med och körade också :)


Kommentarer
Postat av: pernilla

Fint! Underbart god fruktsallad:)

2011-01-22 @ 19:01:51
Postat av: Mimmi

Gillar bilden av dig i soffan :)

Du passar som barnens Myra när du sitter där för du ser så pytte pytteliten ut ;)

2011-01-23 @ 17:26:19
URL: http://www.aventyrenso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0